torsdag den 24. juli 2014

Med en sur solsort i haven

Så er denne dag også nærmest gået, min døgnrytme er ude af kurs, det er sket inden for de sidste dage, det er træls og irriterende. Mest fordi det kræver så meget at ændre den igen til det normale.
I dag er tiden bare så simpelt gået med at sidde foran denne pc, fået mad og ellers bare været lukket inde hele dagen nærmest, uden jeg har haft lyst til at bevæge mig udenfor en dør, har haft det så hyggeligt med at sidde der helt alene og fornøjet med mig selv, mine dyr omkring mig, og afslappetheden.

Sådan så det ud over middag ind til 18 tiden :)

Fik set endnu et afsnit af
Det Lille Hus På Prærien



Nu kunne jeg så rykke udenfor, ud i den friske luft, hvor der ikke er for varmt, der er skygge og livet omkring mig kan jeg høre.
Der var en solsort der sad og skrålede op herude, så forsøgte at tage et billede igennem vindues glasset. Men nemt var det dog ikke.

Så rykkede jeg ud og så begyndte denne
at skræppe op 

Og den larmede vildt meget


Nu sidder denne solsort i træet og kigger, som om at den ikke synes der skal være plads til mig. Men det er min have, min :D

Selv i træet hold den ikke mund.


I dag da jeg sad der i min helt egen verden, indendørs og kun med flimmeren kørende. Kom jeg til at tænke på at min søde og dejlige og rolige (okay måske ikke så rolig og så sød) kat, når hun nu får lov til at komme ud så er det i hendes transportkasse, som hun er rigtig rigtig glad for at være i. Så kunne det faktisk være praktisk med en større kasse, og sørme om jeg ikke fandt en på det lækre internet: Dette billede har jeg hentet fra: http://www.zooplus.dk/

Sådan et vil jeg ha'.


Spørgsmålet er så bare om tremme afstanden bliver for stor for en kat. Men tænker at det er et forsøg værd, så kan hun få lidt mere plads at være på, plus der kan være mad og drikke derinde.
Ideen er ikke så tosset, det kunne godt føres ud i livet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar