søndag den 27. juli 2014

Bare lige fordi

Tiden er gået meget hurtig i dag, men jeg har jo også bare lagt og siddet ind i mellem, været på toilettet, givet dyrene mad og tilbage, ligge, sidde og set tv har jeg også.
Det har været okay, hvis bare jeg havde haft det lidt bedre med maven. Og varmen, ja den er der jo endnu, og ind i mellem kommer jeg til at fryse. Nej det ikke nemt, men jeg ved jo det går over igen.

Min kanin prøver at flytte på sin store papkasse inde i hendes løbegård, marsvinene sover, blæseren kører, tv’et står stille, hunden sover, katten kigger, og jeg sidder her og er ved at blive vanvittig. Men det nytter jo ingenting hehe *S*

Det måtte gerne regne igen, sådan en ordentlig omgang sjask pjask regnvand. Men nej ikke i dag, eller ikke lige nu i hvert fald, regn har der jo været. Bare ikke det store.

Jeg skriver dette indlæg fordi jeg skal prøve noget med klokkeslettet, har nemlig ikke kunne få det til at funke. Så nu vil jeg forsøge igen, måske jeg så er heldig. Det kan jo være. *S*
Vi krydser fingrer og tæer i mens vi håber lidt regn vil komme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar